LINKI GOOGLE ADWORDS

Google AdWords – system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense, sprzedawane w modelu CPC i CPM.

Obecnie wyróżniane są dwa główne sposoby tworzenia linku sponsorowanego AdWords:

- poprzez wybór słów kluczowych, na które będzie się wyświetlała reklama AdWords
- poprzez wybór witryn internetowych, na których wyświetlana będzie reklama AdWords

Pozycja linku sponsorowanego AdWords w wynikach linków sponsorowanych ustalana jest na podstawie:

- wyniku jakości reklamy
- maksymalnej stawki CPC, ustalanej przez reklamodawcę.

Newsletter

Bądź z nami na bieżąco

Zapisz się!

WYŚLIJ

Kontakt z nami

Tel.: 789 315 097

E-mail: kontakt@x-fot.pl

Godziny kontaktu

  • Pon-Pt: od 9:00 do 16:00